Sandra Bolte-Schutte

Sandra Bolte-Schutte

A father said to his son: ‘Be careful where you walk. The son responded: ‘You be careful, I walk in your footsteps.’

Mijn naam is Sandra Bolte en ik leef vanuit de kernwaarden groei, vrijheid en gezondheid. Vanuit mijn werk als leerkracht in het Speciaal (Voortgezet) Onderwijs, de Link (introverte, angstige leerlingen), Ambulante Begeleiding en mijn ervaring als moeder van inmiddels volwassen zonen, ontdekte ik de puurheid en wijsheid van mensen. Het is mijn missie dat we een positief rolmodel voor kinderen en jongeren worden waarbij we ze voorleven vanuit onze pure kern.

Als therapeut en coach startte ik in 2012 onze praktijk Puur Therapie en Coaching. Naast kinderen begeleid ik volwassenen bij het opheffen van blokkades en het ontdekken van hun potentieel en talenten. Technieken en oefeningen uit ACT (Acceptance and Commitment Therapy), EMDR, InnerChild en wandelcoaching worden hier o.a. bij ingezet.

Persoonlijke ontwikkeling gaat over het vinden van balans tussen je mentale, fysieke, emotionele èn spirituele intelligentie. Geluk ontstaat wanneer je vanuit ‘out of the box’ denken, het eenheidsbewustzijn en het doorbreken van niet-helpende patronen die je in je eerste 7 levensjaren hebt meegekregen vanuit bewust-zijn leeft. Voorbij ego, conditioneringen en disbalans begeleid ik je naar gezonde grenzen, verstilling en vertraging vanuit verbinding met het nu. Hoeveel durf jij los te laten? Hoe authentiek leef jij? 

Vanaf juni 2019 werk ik als therapeut ook met kinderen en jongeren vanuit de Jeugdwet van verschillende gemeentes. Neem contact op voor meer informatie om te weten of jullie kind of jongere ook van hieruit bekostigd kan worden. 

In 2007 heb ik het diploma Basisvorming Opleiding Psychotherapie ECP en Medische Basiskennis gehaald.
In 2010 heb ik bij BGL de 3-jarige Post-HBO opleiding Kinder-en Jeugdtherapie afgerond.
In 2016 heb ik het IK- en Innerlijk Kompas ontwikkeld en werk ik als Maya-coach in het dochterbedrijf Tzolkind. In 2018 ben ik gecertificeerd in Servant Leadership.